Hoe kan ik de line-out uitgang en de koptelefoon uitgang van mijn laptop tegelijkertijd gebruiken?

Ik heb een laptop met twee line-out uitgangen en een microfoon ingang. Als ik via een kabeltje de ene line-out op mijn geluidsinstallatie aansluit, klinkt het geluid via de luidsprekers van mijn geluidsinstallatie. Als ik daarna een koptelefoon in de andere line-out doe, wordt de verbinding met mijn geluidsinstallatie verbroken en hoor ik het geluid alleen nog maar via de koptelefoon. Hoe kan ik mijn laptop zo instellen dat ik het geluid via de koptelefoon én via de geluidsinstallatie hoor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

een minijack splitter, wellicht worden ze ook gemaakt met een verstektertje ingebouwd omdat je natuurlijk power verliest als je het over 2 kanalen verdeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er is een mogelijkheid door een mini jack apdapter te kopen en 1 lijn uitgang te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dit hardwarematig is bepaald..dus zal er geen oplossing zijn d.m.v. softwaresettings.
Een splitter zoals hierboven genoemd zou een oplossing kunnen zijn.