Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zoek je snel afbeeldingen op je pc?

vroeger had je op een oudere windows versie zo`n hond die naar je afbeeldingen zocht en alles weergaf. hoe doe ik dat nu op windows 7?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar je mappen (deze PC). Ga naar de schijf of map waar je sowieso weet dat het in staat. Tik rechtsboven de bestandsnaam in of een functie zoals "grootte".
SimonV
11 jaar geleden
Download "Everything":
http://www.voidtools.com/ Installeer Everything en type bijvoorbeeld *.jpg om jpg-plaatjes op je computer te zoeken.
Alle jpg-plaatjes op je hele pc worden razendsnel gevonden!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Start > Programmas en bestanden zoeken (klein wit balkje) > afbeeldingen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon naar documenten ofzo dan heb je rechts bovenin een balkje en dat is eigenlijk je xp hondje.
Persoonlijk vond ik die hond fijner werken. Maar ja het is nu eenmaal zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Persoonlijk vond ik die hond fijner werken. Maar ja het is nu eenmaal zo. Dat mag je me uitleggen. Het eerste wat ik deed was de hond naar huis sturen en nog een paar instellingen wijzigen zodat je direct naar een document kon zoeken ipv die domme stappen te doorlopen. Nu kan je nog steeds alles doen wat je met die hond kon. Maar wordt het niet opgedrongen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat is zo. maar het was fijner met die hond om naar een afbeelding te zoeken die je echt niet weet waar die zit.
Open Windows Verkenner (de mappenstructuur)
Ga naar "Deze PC" of Mijn Computer of hoe het in w7 heet
Bedenk goed of je weet of het op een bepaalde schijf of in een bepaalde map staat*
Navigeer dan eerst daarheen
Tik rechtsboven in wat je wil zoeken.

* Vooral dat kan het zoeken minuten versnellen, zeker als je meerder harde schijven hebt.

Toegevoegd na 11 minuten:
Je kan ook nog

soort:=afbeelding

invoeren in de zoekregel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij zoeken ingeven: *.jpg of *.png of *.bmp of elke andere beeld extensie achter het *. Je ziet dan direct op kleine iconen de afbeeldingen verschijnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing