Waarom toont mijn itunes meer liedjes dan ik heb?

Op mijn Iphone heb ik 336 liedjes staan, maar in elke keer als ik mijn mobiel in mijn computer doe en hem probeer te synchroniseren zegt hij dat ik 735 nummers heb.
Dat is niet zo, en op mijn mobiel zegt hij ook dat ik 336 nummers heb. Ik heb wel nummers verwijdert van mijn Itunes en dan zijn het er in totaal vast wel 735.
Maar nu zegt Itunes dat ik nog maar 1,83 GB over heb.
Wat dus niet zo is want ik heb geen 735 nummers op mijn telefoon staan. Hoe krijg ik het voor elkaar dat mijn Itunes gewoon zegt dat ik 335 nummers heb?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je hebt mogelijk nummers verwijderd uit iTunes, maar niet van je computer. Telkens als je een nummer verwijdert uit iTunes, krijg je de vraag of iTunes het nummer ook van je computer moet verwijderen. Als je daar ja op antwoordt, zit het nummer nog in je prullenmand. Om er helemaal van af te zijn moet je de prullenmand nog leegmaken. Toegevoegd na 41 minuten: Zitten ze dan misschien nog in de prullenmand van de memory card in je iPhone? Je kan ze dan zien in de prullenmand van je computer als de iPhone erop aangesloten is.

Je kunt best 735 nummers op je computer hebben staan en 335 op je telefoon. Je moet om te beginnen goed opletten wat voor aantallen iTunes bedoelt. Het heeft er alles van dat het ene getal het aantal nummers op je PC is en het andere dat op je telefoon. Verder kun je bijv. ingesteld hebben dat iTunes nummers zonder vinkje niet moet synchroniseren of bijv. dat hij alleen nummers uit een bepaalde afspeellijst moet synchroniseren. Misschien kun je in je telefoon wel instellen dat er niet meer dan zoveel ruimte voor muziek mag worden gebruikt?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100