2 gmail accounts op 1 mobiele telefoon. Kan dat?

Ik heb op mijn mobiele telefoon mijn gmail account maar daar wil ik mijn andere gmail account aan toevoegen maar ik zie nergens de functie "(nog een) account toevoegen" of iets dergelijks. Dus mijn vraag is: Kun je een 2e gmail account toevoegen? En zo ja: Hoe voeg ik een 2e gmail account toe?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
23.1K

Antwoorden (1)

Ga naar instellingen van de telefoon dus niet de Gmail App! Ga naar accounts > account toevoegen > Google account > aanmelden of een nieuwe aanmaken. Als je hiermee klaar bent kan je de Gmail App openen je ziet links boven 3 streepjes (bij mijn telefoon) en daar zie je dan beide accounts druk op 1 van de accounts om de mails te weergeven en voilá!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op mijn mobiel zie ik idd "mijn accounts" maar ik zie nergens een mogelijkheid tot "toevoegen account". Hoe moet ik dan een account op mijn mobiel toevoegen. Ik heb een Samsung S4.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien is het anders bij Samsung met hun touchwiz, Is er ook geen mogelijkheid om op google accounts te drukken bij je account en vanaf daar een nieuwe Google account toevoegen? Ik heb geen flauw idee hoe het werkt bij touchwiz