hoe verbind ik me met mijn router?

Ik heb geen internetverbinding met mijn vaste computer, normaal connecteerde de computer met onze router, maar nu doet hij het niet meer en staat er voortdurend inloggen met breedband. Hier moet je een gebruikersnaam en wachtwoord voor opgeven. Is dit de manier om mij terug met mijn router te verbinden? Wanneer ik zoek naar een draadloos netwerk vindt de computer geen resultaat. Ik dacht dat er misschien een probleem met de adapter zou zijn, maar ben niet zeker. Ik heb al geprobeerd alles opnieuw op te starten, maar zonder succes... Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer eerst eens de naam van het netwerk en het wachtwoord daar in te geven bij inloggen met breedband
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kijk eens of je pc en je router op dezelfde ip range staan, dit zou kunnen verklaren waarom je pc geen netwerk ziet.