Itunes ziet mijn iphone niet meer. Wat kan ik doen?

Ik kan mijn foto's wel zien, maar itunes ziet mijn iphone niet meer. Ik heb een iphone 4 en hij heeft het altijd al gedaan, maar sinds de nieuwste update van mijn iphone en van itunes. Ik heb al mijn muziek er van af gegooid voor die update en nu wil ik het er weer terug op. Ik heb alles al geprobeerd maar niks helpt. Ik ben radeloos wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Als je je iPhone nu aan iTunes koppelt moet je op je iPhone aangeven dat je de pc die verbinding met de iPhone wil maken vertrouwd. Op je iPhone komt een blauw blokje in beeld waarbij je op "OK" of "afwijzen" kan klikken. Zolang je dat niet krijg je je iPhone niet te zien in iTunes.

Je pc ziet de iPhone wel, dus daarom kun je wel bij je fotorol. Dat is immers voor je iPhone niet schadelijk; met je pc kun je niets wijzigen in de instellingen van je telefoon. Dat kan alleen in iTunes.

Dus iTunes opstarten, iPhone aan je pc koppelen en dan even het scherm van je iPhone aanzetten en akkoord gaan. Zul je zien dat je iPhone daarna wel wordt herkend in iTunes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een wachtwoord hebt op je iPhone moet je het eerst ontgrendelen. Dan zou iTunes je iPhone weer moeten kunnen 'zien'.