Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik mijn ene tablet zijn google play accaunt naar mijn andere tablet zetten ?

Ik probeer nu al 1 uur Clash of clans te downloaden en het Lukt niet hij zegt steeds: fout bij het ophalen van informatie van de server en dan en rare code .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
650

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kan met meerdere Android-apparaten op dezelfde Google-account inloggen. Wat is precies de foutcode?

Het kan zijn dat de verbinding tussen jou en 'de Google Play-store' (Google) niet 100% is. Kun je wel andere apps downloaden?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan zijn dat jouw andere tablet niet ondersteund wordt voor dit spel. Soms kan je dit oplossen door appbackup te installeren, en de apk van Clash of titans in de APKbackup map te kopieren naar de andere tablet en zo te installeren. Bij de instellingen moet je wel aanvinken dat Installatie van niet-market bronnen toegestaan is.
Dit is een korte uitleg voor een mogelijke oplossing. Heb je niet veel verstand van zulke dingen dan is het aangeraden iemand met kennis van zaken te raadplegen. Bovenstaande zal voor zo iemand wel duidelijk zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding