Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je gemiste uitzendingen waarvoor je moet betalen toch downloaden ?

Ik wil graag de uitzendingen van gooische vrouwen downloaden , dit wil ik doen via RTLXL , om deze uitzendingen te kijken moet je betalen , maar als ik ervoor betaal zou ik ze daarna toch gratis kunnen downloaden ? EN hoe moet dit dan ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Officieel kan dit niet en is het daar ook niet voor bedoelt. Het klopt dat je ervoor betaalt om te kijken, maar niet om te bezitten. Dan zou de prijs waarschijnlijk ook hoger zijn. Beetje hetzelfde idee als je een film gaat bekijken in de Bioscoop, dan krijg je na afloop ook geen kopie van de film mee.

Om uit te leggen hoe het misschien eventueel waarschijnlijk wel kan druist denk ik tegen de regels van dit forum in. Ik ga het daarom ook niet proberen. Google?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, als je ervoor betaalt is het niet illegaal meer en kun je ze dus downloaden om te bekijken.
Ik snap het 2e deel van je vraag niet: je betaalt en wil het gratis downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing