Hoe zet ik foto's over van LG Optimus G Pro op mijn laptop PB(packerd Bell)?

Heb het geprobeerd met snoertje maar het lukt me niet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
PoppeSchuitema
10 jaar geleden
Heb je de LG suite op je PB geïnstalleerd?

Het beste antwoord

Vaak als het mij echt niet lukt om foto's over te zetten naar m'n laptop mail ik ze naar mezelf. Je hebt hier uiteraard wel internet verbinding voor nodig en het gaat niet heel snel als je veel foto's moet overzetten maar het werkt wel. Gewoon naar je eigen e-mailadres sturen en dan openen op je pc en bijlagen downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan je (micro) sd uit je lg halen (als het een micro sd is, stop je die eerst in een micro sd adapter, die je waarschijnlijk bij de telefoon hebt gekregen) dan stop je de sd kaart in de laptop. als het goed is zit het gleufje voor de sd kaart in de laptop aan de voorkant links. als er een klepje voor zit, druk je die in en haal je die er uit. je doet de sd erin en opent de map DCIM en dan vind je de foto's wel.