Volgens mij heeft Google Docs geen spellingscontrole. De woorden die rood onderlijnd worden, worden waarschijnlijk door je browser of je besturingssysteem als fout gezien.
Gebruik je Windows 8, dan ga je naar Configuratiescherm > Alle Configuratiescherm-onderdelen > Taal voor de instellingen. Gebruik je Chrome, dan kun je de instellingen wijzigen door met je rechter muisknop op de tekst te klikken en te kiezen voor 'Opties voor spellingscontrole...'

Toegevoegd na 49 seconden:
Er is toch wel een spellingscontrole, zie de bron.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet op Extra drukken en daarna Spelling en Grammatica drukken. Dan staat er rechts Spellingsuggesties weergeven en Grammaticasuggesties weergeven, Als het goed is staat er een vinkje voor. Maar die moet weg dus klik je op Grammaticasuggesties weergeven. Dan druk je nog een keer op Extra-Spelling en Grammatica en deze keer druk je op Spellingsuggesties weergeven. Nu staan er geen vinkjes dus heb je geen autocorrectie meer! :)