Je linker-alt ingedrukt houden en dan 155 op het numpad-gedeelte typen, of gewoon die van mij kopiëren en plakken.

ø Ø
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kunt ook naar google vertalen gaan, daar noors of fins gebruiken dan wat worden intypen krijg je vaak ook de o met een streepje erdoor, dan kun je hem kopieeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar gebruik ik de Speciale tekens voor, die onder de Bureau-accessoires op de computer staan. Of de Symbolen in Word.
Amadea
10 jaar geleden
Bij Mac Book is het gewoon alt indrukken en o typen. ø Ø

Toegevoegd na 44 seconden:
Bij Apple dus.
10 jaar geleden
Doe Ctrl + Alt + (Shift +) L = ø of Ø