mijn accu lader werkt nietmeer wat nu en ligt het aan de laptop of lader?

Als ik mijn stekker er hard in duw en hou werkt het wel maar dan moet ik hem inhouden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je het plugje bedoel die naar de laptop gaat
is je laptop aansluiting gewoon defect als hij wel laad is het waarschijnlijk simpelweg of uitgesleten of de las is los
dat is is dus wel te repareren/vervangen.
dan is de lader verder ok

Als het de stekker is die in het stopcontact gaat
(wat me sterk lijkt) dan is er iets met de lader ?

De lader is simpeler en goedkoper te vervangen
maar de plug ingang kan je eigenlijk zelf niet maken
maar het is wel de moeite nog waard lijkt mij
of als eventuele inruil voor een andere laptop misschien ?
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel niet de stekker dat je in het stopcontact steekt maar dat je in de laptop steekt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is niet helemaal waar, ik herken me zeer sterk in de vraag.
Ik heb dit probleem laatst ook gehad, en toen lag het dus wel aan me lader...
Ik had ook hetzelfde advies gekregen, en daarbij dus voor niets een nieuwe aansluiting in me laptop laten maken..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
probeer hem even op een andere laptop/computer. Is het probleem zo duidelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zal het met een andere lader proberen ikzelf denk ook dat het aan de lader ligt .
capthavoc
10 jaar geleden
het kan zijn dat de kabel van de plug dus ook defect is dat is vaak ook een oorzaak metaal moeheid breukjes inde stroomdraad maar meestal is dat niet een kwestie van de plug er steviger in te drukken maar de kabel op een bepaalde manier draaien bewegen tot er opeens wel stroom is
dus er staat dan geen druk op de plug.
heb je dat wel nodig dan is de plug las gewoon los-ser geraakt van het bord dat voel je misschien ook wel dat de plug wiggelt
moet je de kabel in een bepaalde stand manouveren zonder druk op de plug dan is het de lader.
Handig is om even bij een pc boer te checken of een andere lader hetzelfde probleem geeft die heeft meestal voor reparatie gebruik wel een universele lader.
Het lijkt me niet zo moeilijk om uit te zoeken
Als het idd de kabel is , gewoon de hele lader vervangen
niet proberen te repareren. DHZelven is hier vaak geen goed idee
dat kan meer schade doen dan je wilt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik draai het soms ook dn druk ik 1 keer en dan werkthet soms , maar ik ga eerst een andere lader proberen (we hebben er maar 1 dus ik moet even wachten is er een andere manier om het natekijken?