Waarom werkt de driver van mijn Wacom Bamboo Pen tablet niet?

Ik heb al een tijdje (een half jaar ongeveer) een tekentablet van Wacom, de versie Bamboo Pen.
In het begin werkte hij goed, ik moest drivers installeren zodat de pen reageerde op de druk (zodat er verschil komt in dikke en dunne lijnen als ik harder of zachter druk) maar nu werkt dit niet meer.
Eerst werkte hij af en toe, dan moest ik de computer opnieuw opstarten. Maar steeds vaker zegt -ie 'De driver werkt niet'
Wat kan ik hier aan doen? Ik heb al op internet opgezocht of ik de drivers kon updaten maar die kan ik nergens vinden voor windows 7 en dit model tablet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Al jaren gebruik ik een Bamboo One (CTE-460) en ik werk met Windows 8.1 en dit gaat uitstekend.
De drivers hiervoor kun je hier downloaden:

De laatste is deze: Windows - Driver 5.3.3-3 (XP, Vista, Win 7 and Win 8) 01/21/2014 37.1 MB

Het kan zijn dat de Windows-driver de zaak in de war stuurt, dus deze even weghalen.