Hoe kan je de standaardbrowser op Android verwijderen?

Ik heb google chrome, maar die krijg ik niet verwijdert. Ik wil wat anders gaan proberen, maar wil deze browser eerst eraf hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou op een linuxsysteem als android nooit standaardsoftware verwijderen (enkele exotische uitzonderingen daargelaten), om de distro goed te laten werken. Je kan normaal gezien wel de standaardapp die je niet wenst uitschakelen (ipv verwijderen). Zou ook al moeten volstaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Chrome is niet de standaardbrowser.

Het beste antwoord

Instellingen → apps→ applicatiebeheer → daar kun je alle programma's verwijderen.

Lukt dit niet? tik de knop rechts onder aan → tik op bewerken → selecteer de app die je wilt bewerken. Als het goed is kun je het dan ook verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar niet de browser, diet is toch standaard bijgeleverd?