Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je je xbox live abonnement verlengen?

Ik heb al 1 jaar xbox live en nu het is afgelopen wil ik het graag verlengen alleen ik weet dus niet of je hiervoor speciale kaarten nodig hebt of dat je een nieuw profiel moet aanmaken. Kortom hoe moet ik het verlengen??

P.S. Ik heb een Xbox 360

Toegevoegd na 2 minuten:
Kan ik ook gewoon een 12 maanden live gold kaartje kopen en dan via m'n xbox de code inwisselen en zo m'n live abonnement weer verlengen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

je kunt een voucher kopen bijvoorbeeld bij de media markt, bart smit of intertoys voor 3 maanden of 12 maanden of via paypal of creditcard via de xbox zelf dan kan je ook 1 maand gold kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, maar kan ik met die kaarten die ik dan bij bijv. De intertoys heb gekocht gewoon de code invoeren op de xbox en dan heb ik weer online op het zelfde profiel als ik voorheen had op xbox live?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je met de account ingelogd bent waar je de gold op wilt kun je idd de gekochte voucher( kaart) invoeren bij redeem code en dan krijg je het door jou aangeschafte tijdsduur x box live gold
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, dankjewel!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing