wat heb ik als alternatieve e-mail adres ingevuld bij hotmail

ik ben mijn wachtwoord kwijt en heb er een alternatief e-mail adres op gegeven maar hoe kom ik er agter welke ik heb opgegeven kan ik dat ergens nakijken zonder intehoeven loggen op mijn account waarvan ik mijn ww niet meer weet?

Weet jij het antwoord?

/2500

is dat niet je email adres van je provider die je ingevuld hebt als alternatief Toegevoegd na 1 minuut: bij het aanmelden van hotmail heb je een alternatief email adres ingegeven dit email adres moet je hebben

Kijk in al je andere mailadressen waar hotmail het mailtje om je wachtwoord terug te halen naar toe stuurt, dan weet je direct welk mailadres gebruikt is.

Dat email adres is volledig vrij te kiezen. Echter als je er geen 100 hebt zou het ergens vrij gemakkelijk uit moeten komen. Echter als het een oude van school is of iets gelijkaardigs dan kan dat problemen geven. Ik geloof dat de vriendelijke mensen van 'hotmail' je dit adres ook wel willen geven. Eens een mailtje sturen de situatie uitleggen. Wat deze vriendelijke mensen wel niet doen is je account overzetten op een ander email adres. Daar zijn ze streng in. Hopelijk geraak je zo weer wat dichter :-)

Situatie: wachtwoord van hotmail kwijt alternatief voor je account van hotmail kwijt. Ik vrees dat het niet gaat. Als je een nieuw account aan zou maken dan vermoed ik dat hotmail je niet de informatie kan geven voor je alternatieve account van je hotmail. Als ik jou was zou ik alle mail adressen invullen die je de afgelopen 10 jaar hebt gebruikt. Wie weet krijg je je gegevens terug op het door-jou-aangegeven account.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100