Waarom start Google Chrome niet meer op?

Ik heb ongeveer een jaar geleden Google Chrome op mijn computer geïnstalleerd. Werkte gewoon prima. Maar nu wil hij ineens niet meer opstarten. Ik krijg de foutcode C:\Program Files\Google\Chrome\Applications\old_chrome.exe Ik heb Google Chrome al een paar keer verwijdert en opnieuw geinstaleert. Ik heb ook geen virus. Wat kan er aan de hand zijn en hoe kan ik het oplossen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Af en toe kan het voorkomen dat google chrome niet meer wil opstarten of dat er geen pagina’s worden geladen. Het eerste wat je moet proberen om het op te lossen is chrome verwijderen en opnieuw installeren. Mocht dit niet baten, kan je proberen om de browser in incognito modus op te starten met het volgende commando: chrome.exe –incognito En volgende stap die je kunt proberen is het opstarten van chrome in compatibiliteitsmodus: klik hiervoor op het Chrome pictogram met de rechtermuisknop, kies eigenschappen en stel daar de compatibiliteitsmodus in. Als laatste redmiddel zou je nog kunnen kijken of er een extensie is die het probleem veroorzaakt. Schakel daarom alle extensies uit en zet ze 1 voor 1 weer aan, totdat de problemen weer ontstaan. Als het goed is heb je nu de boosdoener te pakken.

Bronnen:
http://www.chromeextensions.nl/google-chro...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100