Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom lukt het niet om maar één pagina uit te printen?

Als ik een pdf bestand van Adobe Reader wil uitprinten lukt het me niet om te kiezen om 1 pagina uit te printen. Als ik een keuze moet maken tussen "huidige pagina"of "aantal pagina,s"lukt het me niet om het aan te vinken. Alleen de optie "alle"staat vet gedrukt en de andere opties zijn heel lichtgrijs en lukt het niet om het aantal pagina,s aan te vinken. Ik heb een Epson en gebruik Firefox en ik heb Windows Vista. Welke stappen kan ik ondernemen om dit weer goed te krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien kan je wel alle pagina's verwijderen die je niet wilt printen? Dan opslaan en nog eens proberen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als een PDF gemaakt wordt, kan je allerlei beveiligingsinstellingen maken. Je kan aangeven dat je niet mag opslaan, niet mag printen of niets mag selecteren. Daar kan je ook kiezen of iemand mag printen en wat diegene mag printen. Kennelijk heeft degene die het gemaakt heeft, er voor gekozen dat alleen het gehele document geprint mag worden (zeker als het heel veel pagina's heeft, is dit best effectief)
(Lees meer...)
Thecis
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding