waarom print word de achtergrond 12 keer ?

Ik heb een document met een achtergrond.
die geeft die op de computer 1 keer weer.
zo wil ik hem ook uitgeprint hebben maar hij print hem 12 keer op 1 pagina
hoe kan ik dat veranderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is blijkbaar een probleem van Word met sommige printer drivers. Je moet je afbeelding niet als achtergrond neerzetten, maar als afbeelding binnen de koptekst.

Ik werk zelf met een engelstalige versie van Word dus ik kan je alleen de engelstalige stappen geven ...

1. Insert -> Header -> Edit Header
2. Klik op 'Picture' en voeg je achtergrond toe
3. Wrap text -> Behind Text
4. Pas de afbeelding aan, waar nodig

Ik hoop dat je er zo uitkomt! Zoniet, laat het me even weten dan kijk ik of ik het kan vertalen.