Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe start ik een grootschalige website op?

Ik zit met het idee om een grootschalige website op te starten, à la 2dehands.be maar dan in een andere niche. Wat heb je hiervoor nodig qua budget, qua mensen die eraan meewerken? Programmeurs uiteraard... Is dit haalbaar met een kleine groep mensen/vrienden/hobbyisten of moet hiervoor echt een business plan worden opgesteld en is er een hoog opstartbudget nodig inclusief lening aan de bank?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als jij een website zoals, marktplaats.nl, 2dehands.be wilt beginnen dan heb je een budget nodig. Een budget rond de +/- 10.000 euro.
Daarmee bedoel ik :
4.000 euro voor een goede website incl. panel.
5.000 euro voor de reclame, want zonder klanten kom je nergens.
1,000 euro vrij hebben voor bijv. belasting.

--
Je hebt er niet echt een business plan voor nodig, kan altijd als jij bijv. een KvK wilt aanvragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing