hoe maak je een online radio met een planner?

Ik wil graag een online radiostation maken, en ik heb al veel geprobeerd maar ik vindt steeds niet wat ik wil:

- Dat je live kunt praten
- Dat je een planner kunt maken zodat de radio gewoon doorgaat als je pc uit is

Dit kan met Radionomy maar daarmee kun je geen radio meer maken in NL

Dus weet iemand iets waarmee ik die 2 dingen wel kan?

Toegevoegd na 26 minuten:
ik heb trouwens geen zin in allemaal gezeik met shoutcast servers enzo

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je geen zin hebt in shoutcast servers etc. ga je het niet ver schoppen.

Begin met de trial van het programma ''sam broadcster'' te downloaden.
Registreer je dan op listen2myradio.com, en kopieer de servers en plak die op sam broadcaster.
Daarna sleep je muziek naar sam broadcaster, en speel je die af.
Wil je praten? Dan druk rechtsboven op de Push to talk button.

Via listen2myradio.com, krijg je een speciale link waar jou radio te beluisteren is, ook krijg je een HTML code zodat je je eigen radio op je eigen website kunt zetten.