Kan je kleuren downloaden voor PhotoScape en/of Word ofzo?

Ik zoek eigenlijk een kleur die in de buurt komt van goud/brons.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik weet niet of je ergens kleuren kunt downloaden voor word, maar ik heb hier wel twee leuke kleurenkaarte, misschien heb je daar wat aan:
rose
14 jaar geleden
Ik weet niet hoe het zit met photoshop, maar in word kan je redelijk nauwkeurig een kleur kiezen. Er zou binnen het dropdown menu voor het kiezen van een kleur in word, een optie moeten zijn in de aard van "meer kleuren".