Waarom krijg ik geen FB berichten meer op mijn smartphone na instellen nieuw wachtwoord op PC?

Ik heb een nieuw wachtwoord voor FaceBook aangemaakt op mijn PC, maar krijg nu geen FB berichten meer op mijn Smartphone. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je op facebook je ww hebt veranderd dan veranderd dat overal dus ook op je phone maar daar is het oude ww nog in gebruik voor de automatische bericht e d
dus daar moet je dan ook opnieuw inloggen met je nieuwe wachtwoord voordat dit gaat werken.
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt. Is gelukt.

Andere antwoorden (1)

Als je je inlog gegevens aanpast dien je ook opnieuw in te loggen bij je mobiele app.
Anders zou Facebook niet gesynchroniseerd worden.
Opnieuw inloggen doe je door uit te loggen in de app of door de inlog gegevens aan te passen bij je instellingen/accounts voor synchronisatie