Welke laptop kan ik het beste kopen voor mijn studie?

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Deze laptop wordt vooral gebruikt voor internetten, muziek luisteren en het maken van verslagen voor school.
Schermgrootte:15,6 inch en de laptop moet zo licht mogelijk zijn (rond de 2kg).
Mijn maximale budget is €500,-.
Wie kan me helpen? Ik zie door de bomen het bos niet meer!!!!!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

ik zou de Acer Aspire E1-571-32324G50Mnks nemen.
deze heeft precies 15,6 inch, en is in de aanbieding bij bol.com.
als je hem koopt krijg je ook nog 5x office erbij. deze laptop kost 470 euries.
ik zeg doen!