Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een bedrijfsemail met een al bestaand domein?

Bijvoorbeeld Info@Hetbedrijf.nl , Ik heb al een domein.
Maar ik heb een bedrijfs email nodig , Hoe kan ik hier aan komen zonder een nieuw domein te kopen ? Mijn Host verkoopt in iedergeval geen emails ,
Is er een andere host die dit wel kan zonder een nieuw domein?

alvast bedank!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
831

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik denk niet dat met je huidige domeinnaam bij een andere host kan, tenzij je helemaal overstapt.
In veel gevallen krijg je er helemaal voor niets een stuk of tien e-mailboxen bij! Weet je zeker dat je bij je huidige host geen e-mail kan krijgen?!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Afhankelijk van je host is het mogelijk om zogenaamde "MX records" in te stellen. Hiermee vertel je een afzender bij welke dienst hij zijn email af moet leveren als hij email verstuurt naar je domein. Je moet eerst je host vragen of het mogelijk is om dat in te stellen, daarna kun je kijken welke e-maildienst aan je eisen voldoet. Google Apps is een populaire maar prijzige keuze, veel hostingbedrijven bieden ook e-mail only diensten.

Daarnaast is het altijd een optie om je website te verhuizen naar een partij die ook e-mail biedt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding