Kijk onderop je router. Daar zit een soort sticker met allerlei codes! een daarvan is het! Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op heel veel routers zit dat niet. En dat is alleen van het WI-Fi-netwerk en niet van het internet.
Je kan op je router kijken. Of gewoon het internetsupport-nummer bellen. Dan kan het zijn dat je via het opzoeken van je IP-adres vervolgens je wachtwoord kan herinstellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar staat in de vraag dat het om een router gaat?
Het beste wat je kunt doen is het resetten van je router. Dit doe je door met (bijv een tandenstoker) het reset knopje op de router in te drukken en deze voor meer dan 20 sec. vast te houden. Vervolgens zijn al de fabrieksinstellingen terug gezet op je router en kun je het wachtwoord invoeren dat op de stikker staat of als hier niets op staat, dan kun je de configuratie gewoon opnieuw uitvoeren via een pc die verbonden is via een UTP kabel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar staat in de vraag dat het om een router gaat?