Hoe kan ik in Gmail, emails direct in een folder laten komen zonder eerst in mijn inbox te komen?

Ik weet dat Gmail geen folders heeft maar labels en ja daar werk ik dus ook mee. Probleem is echter dat ik ze bij binnenkomst in mijn inbox ook weer moet archiveren in de juiste folder. Dus blijft mijn inbox steeds groter worden. Bedoeling is dus dat er geen(minimaal) inbox meer gebruikt hoeft te worden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar Instellingen, en klik op het tabblad Filters.
Klik onderaan dep pagina op "Nieuw filter maken".
Vul de criteria in waaraan de berichten moeten voldoen, en klik op "filter maken met deze zoekopdracht".
Zet in het volgende scherm een vinkje bij "Het label toepassen" en kies het juiste label.
Zet ook een vinkje bij "Postvak In overslaan".
Klik op "Filter maken".
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi bamibal ;-)
Dit is dus mijn vraag. Dit had ik al reeds gedaan maar sommige komen dus nog steeds in mijn inbox en ik heb "inbox overslaan" aangevinked. Heb je nog een tip? Groet Adam
bamibal
10 jaar geleden
Als sommige mailtjes toch in je inbox komen, dan voldoen deze dus niet aan één van je filters. Misschien moet je je filter aanpassen, zodat ook deze mailtjes gevonden worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben er uiteindelijk zelf achter gekomen. Je kan de filters en labels op verschillende manieren aanpassen. Nou blijkt dus dat ze niet allemaal hetzelfde werken wat ze wel zouden moeten doen.
Kortom direct in je email aanpassen werkt soms wel en soms niet.
Mocht het niet werken even aanpassen in het hoofd settings menu