Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er is geen bijbehorende toepassing voor whatsapp, wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik probeer whatsapp te downloaden op gsm (htc), staat dat het geïnstalleerd is, maar krijg het niet geopend. Geeft aan dat er geen bijbehorende toepassing is. Ik moet eerst de bijbehorende toepassing installeren. Maar snap ff niet waar, hoe en wat :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb Whatsapp ook op een HTC, maar herinner me hier niets van. Wordt er mogelijk bedoeld dat je eerst een chat-groepje moet aanmaken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klinkt misschien heel erg suf maar hoe doe je dat? Heb dit toestel geleend van iemand, mijne is gisteren gestolen.. :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klik op Menu en kies dan voor Aanmaken nieuwe groep.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nope, staat er niet bij.. Ga morgen maar ff langs bij kpn ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of het jouw probleem oplost, weet ik niet. Maar "Aanmaken nieuwe groep" moet in het menu staan. Ik bedoel het menu van Whatsapp, niet het hoofdmenu van je telefoon.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ik denk dat je ofwel iets op je telefoon probeert te openen met whatsapp, of vanuit whatsapp iets probeert te openen, maar hetgeen je opent is geen bestand waar whatsapp of een daaraan gekoppelt programma iets mee kan.

Kun je aangeven wat je precies probeeert?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing