Hoe maak ik een paragraaf teken met windows 8?

Het staat nergens op mijn toestenbord en die alt + cijfers werken niet bij mijn laptop... Ook Ctrl. Shift P geprobeerd en weer niets...

Ik kan nergens vinden hoe het met mijn laptop moet....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Net zoals op voorgaande windows versies bestaat ook onder Windows 8 nog het programma "Speciale tekens".

Deze open je als volgt:
Open Speciale tekens door te klikken op de knop 'Start'. Typ Speciale tekens in het zoekvak en klik vervolgens op Speciale tekens in de lijst met resultaten.

Invoegen doe je dan zo:
1) Klik in de lijst Lettertype en klik vervolgens op het lettertype dat u wilt gebruiken.
2) Klik op het speciale teken dat u in het document wilt invoegen. (in dit geval dus het paragraaf-teken)
3) Klik op Selecteren en klik vervolgens op Kopiëren.
4) Open het document en klik op de plaats in het document waar u het speciale teken wilt weergeven.
5) Klik in het menu Bewerken en klik vervolgens op Plakken.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Twee mogelijkheden:

- Alt + 0167 (gebruik de linker alt en het numerieke toetsenbord; zorg ervoor dat Num Lock aan staat en houd Alt ingedrukt) zou gewoon moeten werken

- Googelen en kopiëren (deze krijg je cadeau §)