Waar kan ik een wallie card kopen van 5 euro??

Waar kan ik een wallie card kopen van 5 euro?? Total heeft een storing :$

Toegevoegd na 8 minuten:
Een wallie card met een waarde van 5 euro van een winkel waar ik contant kan betalen en niet via internet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (3)

www.gamecard.nu

Toegevoegd na 6 minuten:
En fysiek bij de HEMA bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie, en weetje mischien of ze daar ook eentje voor 5 euro verkopen? Want meeste winkels verkopen het vanaf 10 euro.. alleen total tankstation verkoopt ze maar die heeft nu storing :S
Wallie cards bestaan niet meer, deze heten nu paysafe cards.

Kijk eens bij de supermarkt bij de kassa, daar zag ik ze laatst nog hangen. ook de krantenwinkels zullen ze vast wel verkopen (zoals de primera)

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk anders eens bij verkooppunten, dan zie je alle verkooppunten van de paysafe card.
https://www.paysafecard.com/nl-nl/kopen/
Jaspro101
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie, maar primera verkoopt ze vanaf 10 euro en ik heb eentje voor 5 nodig :s
Jaspro101
10 jaar geleden
Kijk even op de "kopen" link die ik heb toegevoegd, daar kan je de winkels in de buurt zien die de paysafe card aanbieden.
Alle Free Record Shops