Waarom kan ik mijn iCloud informatie niet zien?

Ik wil mijn gegevens van mijn oude iphone overzetten naar mijn nieuwe.
Ik heb met iCloud op mijn oude telefoon een reservekopie gemaakt, maar als ik op mijn nieuwe op beheer opslag wil drukken, staat er iCloud informatie is niet beschikbaar.

Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

bedoeling is om de notities van mijn iPhone 3gs over te zetten op mijn iPhone 5.

Ik heb succesvol een reservekopie gemaakt op Icloud. Maar de notities op icloud zijn leeg, ook mijn agenda op icloud is niet gesynchroniseerd met de agenda van de Iphone 3gs.

Toch weet ik dat de synchronisatie succesvol was omdat ik bij de aansluiting van de de iphone 3gs op itunes een probleem kreeg, alles heb moet terugzetten . Bijgevolg terugzetten van reservekopie via icloud. Alle notities waren er terug op!

Probleem is dat ik die notities op de iPhone 5 wil.

:)) ?