Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik startpagina open ,zegt de com; Wij hebben een probleem met uw cookie instellingen vastgesteld ,wie kan mij helpen ?

Als ik de startpagina open zegt de laptop ,wij hebben een probleem met uw cookie instellingen vastgesteld ,dus kom nergens in ,
Zegt de com ,Wis uw cachegeheugen van de browser en verwijdert de cookies ,maar ik snap het niet ,wie kan mij even duidelijk uitleggen hoe of wat B,v,d

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

In de instellingen van je internetbrowser kun je cookies en cache verwijderen. Het is afhankelijk van welke browser je hebt waar je dat in je browserinstellingen kan doen.
In Firefox is dat bijvoorbeeld: Opties > Privacy > Cookies tonen > Alle cookies verwijderen of zelf alleen de cookies selecteren die je wil verwijderen.
Eenvoudiger is het om zo nu en dan overbodige bestanden en cookies op te schonen met CCleaner.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goedeavond ,dank u ,vraagje Ik heb namelijk Firefox ,kan je mij misschien vertellen waar ik de opties vindt ,ja zoveel verstand heb ik van computers , B,v,d Fred
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Linksboven zie je in Oranje kleur Firefox in je scherm daar kun je op klikken en zie je een schermpje waar ook Opties is te vinden. Het gratis CCleaner is wellicht veel handiger voor je om te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt is toch gelukt ,moest even uitleg hebben aangezien ik firefox fijner vindt met zoeken ,M,v,g Fred
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing