Hoe herstel ik de tegels in windows 8?

Per abuis heb ik inhoud van de c-schijf gekopieerd naar mijn sd-kaart in de hoop om geheugenruimte op de c-schijf vrij te maken. Het gevolg is dat het grootste deel van mijn window 8 tegels verdwenen is uit het startscherm. Ik kan de apps niet opnieuw installeren, omdat ik ze al heb, maar hoe krijg ik ze dan weer van mijn sd-kaart in dat startscherm? Zoals je begrijpt: ik heb niet veel verstand van computers.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Windows 8 kent een systeemherstel, hierbij wordt alles in de originele staat teruggezet. Gedownloade en gekochte apps zal je daarna handmatig opnieuw moeten installeren. Je moet ze dan eerst verwijderen omdat je ze anders, zoals je zelf al aangeeft niet kan installeren omdat je ze al hebt.
Systeem herstel: charmsbalk >> pc instellingen wijzigen >> systeemherstel >> uw pc vernieuwen zonder dat dit invloed heeft op uw bestanden.

suc6