Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe herstel ik de tegels in windows 8?

Per abuis heb ik inhoud van de c-schijf gekopieerd naar mijn sd-kaart in de hoop om geheugenruimte op de c-schijf vrij te maken. Het gevolg is dat het grootste deel van mijn window 8 tegels verdwenen is uit het startscherm. Ik kan de apps niet opnieuw installeren, omdat ik ze al heb, maar hoe krijg ik ze dan weer van mijn sd-kaart in dat startscherm? Zoals je begrijpt: ik heb niet veel verstand van computers.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
766

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Windows 8 kent een systeemherstel, hierbij wordt alles in de originele staat teruggezet. Gedownloade en gekochte apps zal je daarna handmatig opnieuw moeten installeren. Je moet ze dan eerst verwijderen omdat je ze anders, zoals je zelf al aangeeft niet kan installeren omdat je ze al hebt.
Systeem herstel: charmsbalk >> pc instellingen wijzigen >> systeemherstel >> uw pc vernieuwen zonder dat dit invloed heeft op uw bestanden.

suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding