Hoe zorg ik dat mijn MacBook Air mijn gitaar als lijningang herkent?

Mijn macbook air heeft maar een ingang voor zowel microfoon als koptelefoon. Hij zou dus uit zich zelf moeten herkennen met wat voor apparaat hij mee te maken heeft, maar als ik mijn gitaar inplug dan herkent hij hem als koptelefoon, terwijl hij hem als microfoon moet herkennen. Het lukt mij niet om dit te veranderen bij de instellingen. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Rechtstreeks inpluggen gitaar kan volgens mij niet .
Ik gebruik daarvoor een product van line 6 via USB verbonden en software geinstalleerd en spelen maar.