Mijn pc vult vanzelf een hele reeks zessen in.wat kan er aan de hand zijn? Toetsenbord is niet kapot.

toetsenbord is nagezien en dat werkt goed.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
toch even een ander toetsenbord proberen ?
want invoer in een textveld komt sowieso van de toetsenbord af
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik kan geen systeemherstel doen en ook niet opstarten in de veilige modus.Aan het toetsenbord ligt het niet.We hebben een ander toetsenbord aangesloten en dat loste niets op.Ik kan dus zelf nergens iets intypen.doet de pc vanzelf .Ik kan dus ook niet in mijn beheerders account komen

Antwoorden (2)

6 He? haal dat toetsenknopje eens eruit? het zou misschien kunnen dat het vast blijft zitten. Of trek de kabel eens uit van de toetsenbord en steek hem er weer in. kijk dan of het weer gewoon werkt dan :)?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor Uw antwoord. Maar het toetsenbord werk goed.Probleem is ik ben niet meer de baas erover.Ik kan nergens iets invoeren.doet de pc zelf en alleen hele reeks 6
Als het echt niet aan het toetsenbord ligt dan zou het een virus, worm of malware kunnen zijn. Er zijn wel soortgelijke besmettingen daarvan bekend. Je kunt met een goede virusscanner, zoals bijvoorbeeld Avira Free Antivirus, zoeken naar virussen. Als het spyware of malware is kun je je PC controleren met het programma Malwarebytes.
Gebruik naast een goede virusscanner ter beveiliging ook de Windows firewall op je pc.

Een andere mogelijkheid om van het probleem af te komen is je pc terugzetten naar een vorige situatie met systeemherstel.

Toegevoegd na 3 uur:
Als het Malwarebytes niet lukt dan kun je daarna nog ADWCleaner proberen of Junkware Removal tool http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/Junkware+Removal+Tool+anti-spyware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank U wel voor Uw reactie , ik heb ook al de virus scan gedaan zonder succes. Ik heb ook via een donwload programma mijn pc op mailware laten scannen en dat is volgens mij puur nep.Die komt met 350 fouten in het systeem en zegt dat mijn pc schijfruimte vol loopt. en de oplossing zou zijn een programma van hun te moeten kopen.Ik heb nog niet een kwart van mijn schijfruimte gebruikt!En mijn firewall was ook ingesteld.Ingewikkeld dus.Ik kan niet naar systeemherstel komen het herstelpunt staat op de dag van ellende die wil ik dus niet en een nieuw punt kan ik niet instellen komen er weer 66666
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Grote kans dat het malware is. Malwarebytes is wel betrouwbaar probeer dat. Zie verder de aanvulling op het antwoord. Dat nep gedownloade scan programma kan zelf ook malware bevatten en kun je beter grondig van je pc verwijderen inclusief de restanten met RevoUninstaller http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html