hoe moet ik mijn geheugenkaart wissen van mijn laptop zonder hem op te starten ?

ik was op de laptop bezig toen de laptop ineens helemaal uitviel ik dacht dat de batterij op was maar dit was niet het geval want hij hing gewoon aan de accu. Toen ik hem terug probeerde op te starten gaf hij niks geen lichtje dat brannde gewoonweg niks. Nu denk ik dat het aan mijn geheugenkaart ligt. Kan ik deze helemaal leegmaken zonder de laptop op te starten ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is accu (batterij) wel opgeladen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zit de stekker wel in het stopcontact? (aan de andere kant ook?)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je zeker dat je een geheugenkaart in je laptop hebt?
capthavoc
10 jaar geleden
ik denk dat je verhaal lastig te begrijpen is
want volgens mij haal je benaming voor dingen door elkaar want wat bedoel je met geheugen kaart ???
je harde schijf ?
een SD kaartje ?
of een RAM geheugen ? en wat is het doel van leegmaken ? waarom ??? waarvoor ??? je harde schijf kan je zeker niet wissen zonder hem aan te zetten
JE RAM geheugen is al leeg, als de pc uit is en als die kapot is dan moet je hem eruit halen ?
en een SD kaartje waarom zou die leeg moeten ?

Het beste antwoord

Wat de rest zegt allemaal stomme vragen. Ik ga er van uit dat alle stekkers etc. er in zitten. Zoiets als dit had ik ook met me laptop, hij deed t niet meer en alle stekkers zaten overal in. HP gebeld en uitleg:
Accu uit de Lp (laptop)
Stekker er dan in
10 seconde wachten
Accu erin terwijl hij aan de stekker zit. Als zelf dit niet werkt kan het zijn dat inderdaad of het werk geheugen moet worden leeg gemaakt of de lp tot zijn einde loopt?
In ieder geval succes!
Hoop dat dit lukt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moest eens weten hoe vaak die vragen niet dom zijn. :)
Maar eh, je heb de vraag nog niet beantwoord. Hoe?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het werkgeheugen kun je niet leeg maken dit wordt alleen gebruikt voor tijdelijke opslag zolang je laptop aanstaat, zodra de laptop uit is is ook het werkgeheugen weer leeg.