Waarom zie ik in wordpress geen plugin's ?

Normaal staan in wordpress in je dashboard onder weergave de plugins. Ik heb de NL versie en zie nergens de plugin's. Staan deze in de NL versie ergens anders? of zijn er alleen plugin's in de premium versie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.5K

Het beste antwoord

Als je inlogt zie je op je Dashboard links in je menu Plugins. Daar kun je kiezen voor nieuw plugin. Als je het niet ziet staan, ga dan naar jouwwebsitenaam.nl/wp-admin/plugin-install.php

Je kunt ook plugins zoeken op http://wordpress.org/plugins

Je zal plugins zelf moeten installeren. Er is zoveel keuze in plugins en je hoeft alleen die plugins te installeren die je ook daadwerkelijk gaat gebruiken.

Toegevoegd na 16 minuten:
Als je het plugin menu niet ziet staan ben je mogelijk niet ingelogd als administrator of heb je onvoldoende rechten.
Blijf je een probleem houden dan kun je met je vragen en problemen terecht op het speciale forum van Wordpress.

Toegevoegd na 2 uur:
Zie verder de bron naar Webdesignermagazine voor het maken van een webshop met WooCommerce en Wordpress.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik ben wel ingelogd. Dan ben je toch de administrator?
Ik heb WordPress gedownload via Wordpress.com
Hosting bij Argeweb.
Ik ben naar mijn domeinnaam.nl gegaan, maar daar zie ik ook geen admin? Jammer dat ik geen foto kan toevoegen. Ben toen naar http://wordpress.org/plugins gegaan. Ik wil graag de plugin voor de webwinkel van woocomers. Maar daar staan er zoveel verschillende. Weet dus niet wat de juiste is.
En ik had begrepen dat woocomers standaard in de plugins van Wordpress zat. Daarom vind ik dit zo vreemd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt inloggen als administrator via je http://www.hier jewebsitenaaminvullen.nl/wp-login.php
Er zijn duizenden plugins beschikbaar, dus niets is standaard geïnstalleerd. Je kan zoeken op http://wordpress.org/plugins/search.php Als je daar een zoekwoord invult bijvoorbeeld woocomers dan vind je wel een plugin die je kunt installeren. Goeievraag is niet een helpdeskforum voor Wordpress gebruikers. Ga daarvoor naar het forum wat er voor bedoeld is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb alle sites die je aangaf bekeken, maar ik vind dit op deze manier erg moeilijk. Ik waardeer het heel erg dat je mij wilt helpen. Maar ik zou gewoon willen weten waarom ik niet de standaard dashboard heb zoals iedereen. Waarom staan deze functies niet in mijn dashboard! Zou het helpen als ik alles van de PC afgooi en WordPress opnieuw instaleer? Want de dingen die ik zou willen gebruiken staan ( dat weet ik ) standaard in WP. Nu moet ik hele rare bokkesprongen gaan maken om iets te bereiken. Het is toch gek dat deze functies niet in mijn dashboard staan? Als ik nu al tegen dit probleem op loop, heb ik misschien over een poosje weer een ander probleem omdat ik niet hetzelfde dashboard heb.Mijn vraag was daarom ook hoe kan dit nu? En wat moet ik doen om de instellingen van mijn dashboard gewoon standaard te krijgen. Ik heb deze vraag ook op het forum gesteld maar nog geen reactie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je al geprobeerd uit te loggen en in te loggen via jewebsitenaaminvullen.nl/wp-login.php ? Het gaat er namelijk om dat je zeker moet zijn dat je voldoende rechten hebt als administrator. Ben je geen administrator of te weinig rechten dan zie je ook geen plugins. Controleer of je de juiste nieuwe Wordpress versie hebt: versie 3.7.1–nl_NL. Je kunt deze versie ook opnieuw installeren op de pagina wp-admin/update-core.php Als het niet lukt dan inderdaad oude verwijderen en opnieuw de juiste versie installeren of rechtstreeks via de website van je provider Wordpress installeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt!