Hoe maak ik op mijn document bij word 2007 de eerste pagina een footer en de rest van de pagina's niet?

Ik probeer dus alleen op het document op de eerste pagina een footer te krijgen en verder geen, hoe kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar Bestand - Paginainstelling. Ga naar het tabblad Indeling. Bij Kop- en voetteksten vink je het vakje bij "Eerste pagina afwijkend" aan.

Toegevoegd na 1 uur:
Sorry, dat is Word 2003. In 2007 zit het op het lint, onder Hulpmiddelen voor kopteksten en voetteksten.
Plaatje bij antwoord
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit werkt inderdaad bij Word 2003.
Maar ik ben opzoek naar eenzelfde oplossing voor Word 2007, deze heeft geen Bestand knop helaas.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank u wel :)