Is het raar als je als moeder/echtgenote een geheim wachtwoord hebt, en waarom wel/niet?
Toen wij internet kregen (jaaaaren geleden) maakte ik, na veel aandringen hier om ook eens het mooie van internetten te ontdekken, een account aan. Het wachtwoord was bij iedereen in mijn gezin bekend, maar na verloop van tijd vond ik dat geen prettig idee omdat ik wel eens dingen besprak met een vriendin of een zus die heel persoonlijk waren, en liever niet wou dat iedereen dat kon lezen.
Maar sowieso had ik de behoefte om ook eens helemaal iets voor mezelf alleen te hebben. Iedereen hier in mijn gezin weet alles van me, alles wat ik doe, waar ik heen ga, zelfs mijn pincode als ze wel eens mijn pasje gebruiken, op zich misschien niet zo abnormaal hoor.
Maar de behoefte nam toe en maakte toen een geheim wachtwoord. Dat werkte toch wel heel 'bevrijdend' hoor.
Maar ik merk soms van anderen dat ze dat apart/raar vinden. Niet dat dat me wat uitmaakt hoor, want ik voel soms ook wel eens een beetje jaloezie!
Mijn lieve man begrijpt me en vind het prima ook al weet ik ZIJN wachtwoord wel...
Begrijpt hier misschien iemand wat ik bedoel?