Bij het aanklikken van een link in een ontvangen mail, komt de computer niet verder dan de algemene site van internet. Wat te doen?

Heb al geprobeerd met dubbelklikken op de link of Control ingedrukt houden terwijl ik de link aanklik, maar geen van beiden helpt.

Tot voor een paar weken werkte de link vanuit de mail naar een website wél!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Neem contact op met de afzender van de e-mail voor een oplossing. Dat is het enige advies, dat ik je kan geven.
Reddie
10 jaar geleden
Dat is bijna altijd het geval ! Hinderlijk inderdaad.
Erger nog, je ontvangt een e-mail, maar als je je moet aanmelden moet je dat alsnog weer zelf invullen.
Onzorgvuldig en onattent programmeerwerk.

Het beste antwoord

Het kán zijn dat de verzender een verkeerde link heeft gestuurd, als het een automatisch gegenereerde link van een website is, dan is die kans wel erg klein.
Of die link wel of niet werkt is eenvoudig uit te vinden: Kopieer de link, de tekst dus. Plak hem in de ADRESBALK van je browser (NIET in Google o.i.d.!) Druk op enter. Werkt de link, dan werkt ie, anders niet.
Persoonlijk overkomt het me maar een enkele keer dat een link niet direct werkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De aanpak zoals beschreven in dit antwoord, werkt!
Dat is dus een praktische oplossing voor het probleem dat nog steeds bestaat, nl. als ik de link aanklik, schakelt de computer niet verder dan de algemene site van het internet i.pl.v. naar de in de link aangegeven site.