Hoe kan ik toch bij de bestanden op mijn USB komen als hij zegt dat ik geen toegang heb?

Ik heb een nieuwe laptop en wil graag mijn bestanden van een USB-stick op mijn nieuwe laptop zetten. Echter wanneer ik op het openen van mijn USB-stick klik krijg ik de volgende foutmelding: ''U hebt momenteel geen toegang tot deze map''. Wanneer ik dan op ''doorgaan' druk geeft hij aan dat ik via de tab ''Beveiliging'' de toegang kan regelen. Wanneer ik hierop klik verschijnt er geen tab ''beveiliging'' en kan ik dus niets. Het ligt niet aan de USB-stick want ik heb het nu met meerdere geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Op dit forum wordt antwoord gegeven op deze vraag. Het betreft hier een ook een opslag medium vergelijkbaar met een USB stick.

Succes,

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/451165-Beveiligde-bestanden-openen