mijn telefoonhoesje is kapot en heeft mijn telefoon beschadigd, hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb mijn telefoon (Nokia Lumia 620) pas moeten opsturen, net toen m'n hoesje binnen was, hij laadde niet meer op nu heb ik een nieuwe teruggestuurd gekregen. Ik heb die nu sinds juli, nu is mijn hoesje aan het schenden en de verf/lak gaat eraf, ik keek binnenin en het was ook maar mijn telefoon voelde raar, wat bleek nu dat mijn telefoon helemaal geschonden is, het is een goeie kwaliteit hoesje, wat moet ik nu doen, terug opsturen? En wat moet ik aan mijn telefoon laten doen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zo snel mogelijk garantie claimen.