hoe kun je met een foto de link ervan zoeken

Ik heb een leuke stoel gezien dus ik heb de foto opgeslagen, kan ik ergens de foto neerzetten zodat ik de mogelijke linken terug kan zien?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Google zoeken. Kies afbeeldingen en dan zie je een fototoestelletje in de ziekbox. Klik daarop en dan kun je je foto uploaden. Het werkt nog niet super maar wie weet heb je geluk...

Toegevoegd na 2 minuten:
Mooie verschrijving: ziekbox. Moet natuurlijk ZOEKbox zijn!

Toegevoegd na 3 minuten:
Je hebt overigens meer kans als je de foto hier bij je vraag uploadt denk ik
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

eventueel zou je ook de app Google goggles kunnen installeren op je telefoon. Deze app maakt een foto en zoekt dan op google naar links/referenties.

Maak dus een foto van je opgeslagen foto en voila, het wordt automatisch gedaan wat hierboven beschreven wordt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan heel simpel door je foto te uploaden naar Google. Dan gebruik je geen zoekwoord maar een foto. Je krijgt dan sites waar die foto op staat en foto's die er op lijken te zien.
Ga naar http://images.google.com/
Klik op 'tab' een afbeelding uploaden en kies het bestand