whatsapp gaat geld kosten (was laatst op het nieuws) maar hoe moet ik dat dan betalen

op het nieuws stond dat whatsapp geld gaat kosten en daar schok ik natuurlijk van

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/elektronica/handhelds-smartphones/gaat-whatsapp-geld-kosten.322396
Waar op het nieuws zag je dat? Want dit bericht komt echt elke zoveel maanden langs, en dat is nep.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het was op RTL, nieuwe gebruikers moeten per jaar betalen , iPhone gebruikers deden dat al een x
Ritsuka
10 jaar geleden
https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/hoaxes/hoaxwhatsappzalvanafzaterdagbetaaldmoetenworden
https://forum.t-mobile.nl/mobiele-t-mobile-applicaties-440/betalen-voor-whatsapp-nep-bericht-217062/?styleid=55
http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20965922
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hoeft niet te schrikken hoor,het word maar 0.80 cent per jaar.
Mijn broer heeft het gecheckt op zijn Whatsapp -account bij instellingen en zijn proefabonnement verloopt in april 2014 en dan moet hij dus 0.80 betalen.
Ik heb zelf een iPhone dus voor mij geld het niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka, het is niet nep. Bij je whatsapp accountinstellingen kan je zien hoe lang de onbetaalde periode nog duurt.

Antwoorden (2)

Whatsapp wordt inderdaad betaald. Whatsapp is altijd al betaald geweest, maar op het Android besturingssysteem was er een proeftijd waarin je Whatsapp gratis mocht proberen. En om de een of andere reden werd die proeftijd steeds weer verlengd.

Wanneer je naar je Whatsapp instellingen gaat, kan je bij Account > Betalingsinformatie zien wanneer jouw proefperiode van Whatsapp verloopt. Ook is hier te zien hoe je kunt betalen. Dit kan via Google Wallet (creditcard) en PayPal. Iedereen met internetbankieren kan gebruik maken van PayPal. Je koppelt je gewone rekening aan je PayPal rekening, waarna je kunt betalen via PayPal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is alleen de aanschaf die geld gaat kosten. Echter hebben alle bestaande accounts een 'Levenslang' abonnement gekregen. Dus het gaat pas relevant worden als je een nieuw telefoonnummer krijgt.