Als je Windows hebt en er staat een film op een USB-stick: open de usb stick via "computer" (of "deze computer"), klik dubbel op het bestand en hij zal waarschijnlijk vanzelf afspelen.

Let op: niet alle bestanden kunnen zo makkelijk worden afgespeeld. Voor sommige filmbestanden heb je een andere mediaspeler nodig, zoals VLC; http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als het een DVD-bestand is kan je Handbrake gebruiken om hem om te zetten naar een .avi bestand. Dat kan je gewoon afspelen met Windows media player