Wat moet je doen als je je wachtwoord bent vergeten van je simkaart ?

als je je pin code hebt ingevoerd en het wachtwoord wat je daarna in kunt vullen niet meer weet wat moet je dan doen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is het een android-telefoon?
dan kun je inloggen met je google-account, die is gekoppeld aan je telefoon.

Het beste antwoord

Het is niet geheel duidelijk welke code je nu bedoeld ?
maar ik probeer even deze
Je hebt in de meest logisch gevallen eerst je toestel code dus het ontsluiten van je telefoon , daarna wordt dus de code van je sim gevraagd
Als het dus om deze gaat kan je de pukcode gebruiken.
Deze staat, als het goed is in de documentatie en/of op de creditcard achtige houder
die je hopelijk hebt bewaard. daar staat ook de procedure wel
Als dat niet het geval is kan je nog de provider van de sim bellen om die code
dat kan, denk ik, wat lastiger zijn als het om een prepaid sim gaat (als je deze, nog niet, op naam hebt gezet )
of over een sim die op een ander naam staat
je zult waarschijnlijk (als het om een abbo gaat) wel je klnr ed moeten weten
dat staat meestal wel in je contract of op een afrekening .

Er is nog deze mogelijkheid: stel je toestel is niet simlock vrij dus kan alleen met een sim van deze of gene provider gebruikt worden.
Daar kan je dus niet willekeurig een sim van een andere maatschappij instoppen
Als je er dus een sim in plaats van een ander maatschappij dan stuit je dus op de simlock van je toestel.

Als je toestel ouder is dan kan je in de meeste gevallen hem simlock vrij maken
meestal is dat gratis na een bepaalde datum
vaak kan je aan de buitenkant wel zien waar dit toestel vandaan komt
er staat wel een logo oid
via de website van deze maatschappij kan je dus uitzoeken of dit toestel
in principe simlock vrij te maken is of je gaat even naar een GSM winkel
om hem simlock vrij te maken (dat kost wel wat)

succes
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt ik kon er niks mee maar toch BEDANKT !!!!