Door het letttertype van het 3-tje in superscript te zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je word opend typ je cm dan klik je op het rechtse kleine plijltje van lettertype daar vink je supercript aan +ok en dan typ je de 3.Daarna superscript terug uitschakelen.
fremar
10 jaar geleden
De makkelijkste manier is om de 2 te selecteren en dan druk je op CTRL Shift +

Toegevoegd na 33 seconden:
De 3 bedoel ik, maar het werkt met alle cijfers.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor de 2 en de 3 kun je ook rechter ALT-2 of rechter ALT-3 gebruiken.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die alt-2 en alt-3 kende ik nog niet. +++++
In word type je de letters cm en direct daarna, zonder spatie, alt+252 en zie:
je gewenste resultaat cm³
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij nader inzien en het te hebben uitgeprobeerd, vind ik de oplossing van bamibal toch wat "luxer". Was wat vlug met reageren zonder de andere reactie's te lezen. Mea Culpa