Ik kan op Tumblr niet meer zien of ik gereblogd wordt, kan ik dit instellen?

Ik heb op Tumblr.com twee blogs. Op de ene kan ik wel precies zien of en door wie ik gereblogd wordt of evt. bij favorieten wordt gezegd en bij de ander niet, terwijl dit voorheen wel kon. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat het heeft te maken met de vernieuwingen op Tumblr, dat alle 'likes' en 'reblogs' niet meer verschijnen bij je 'posts' maar onder een aparte colom, bij 'activity'. Als je het mij vraagt had die verandering ook niet gehoeven, maar je kunt de gratis browserapplicatie XKIT installeren en waarschijnlijk verschijnen ze dan wel weer.