Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet mijn KPN Experia Box het niet meer?

Wij hebben sinds kort een nieuwe router aangeschaft: KPN Experia Box ARV7519. Het instellen was al een probleem maar het is uiteindelijk toch gelukt, maar sinds vanmorgen doet draadloos het bij 2 computers niet en bij de andere 2 wel bij alle 4 computers zijn precies dezelfde instellingen(voor de router) weet iemand wat we kunnen proberen? (bekabeld werkt wel)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
650

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien nog proberen te resetten/aan en uit zetten?
Als dat niet werkt kun je nog bij internet instellingen kijken op je pc waar het internet niet werkt.
Als dat niet werkt zou ik inderdaad KPN bellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wij hebben zelf ook KPN en wij hebben ook wel eens problemen met wifi maar dat is over als je hem reset

Andere antwoorden (1)

Ik heb wel eens gehad dat het verbinding maken met internet niet lukte, omdat er een update gedraaid moest worden. Dit kan alleen KPN doen, dus ik zou even de klantenservice bellen. Sowieso kan je jouw probleem voorleggen en komt er vaak wel een oplossing uit!

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding