AdBlock Plus geinstalleerd (Chrome) en nu zie ik geen avatars meer op GV, hoe herstel ik dat?

Ik heb net AdBlock Plus geinstalleerd in Google Chrome omdat ik gek werd van die Dokter Tinus pop-ups op Goeie Vraag. Maar nu zie ik de 'avatars' van de gebruikers niet meer. Wel zie ik het standaardplaatje als gebruikers nog geen plaatje hebben ingesteld, maar bij andere gebruikers zie ik alleen een leeg vlak.
Kan ik ergens instellen dat ik die plaatjes wel weer zie (zonder dat die pop-ups weer terugkomen)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
fremar
10 jaar geleden
Raar probleem,bij mij geeft dit geen problemen.
Amadea
10 jaar geleden
Het heeft te maken met de niveaus waarbinnen je de afbeeldingen blokkeert. Hoe het precies werkt weet ik niet, dus daarom als reactie. Je bent nu een niveau te ver. Ergens binnen de filterregels kan je het specificeren.
fremar
10 jaar geleden
https://support.google.com/chrome/answer/1202946

Het beste antwoord

Rechtsboven klik je op het Adblock Plus logo met je rechtermuisknop. Dan ga je naar opties. Daar staat ook: "Ingeschakeld EasyPrivacy" met als het goed is een aangevinkt hokje ervoor. Dat vinkje met je weg klikken, en als je dan de pagina opnieuw laad kun je de plaatjes wel weer zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toppie! Dank je
fremar
10 jaar geleden
Bij mij staat dat hokje aangevinkt en heb toch geen problemen met afbeeldingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb t vinkje uitgezet en alle plaatjes staan er weer, dus bij mij was dit wel de oplossing.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke raar, want ik kon de afbeeldingen net als Prim ook niet zien. En toen ik dat hokje had afgevinkt wel.